niedziela, 29 czerwca 2014

New Age :)

Wita Was serdecznie 19 – letnia Nowa Ja :)

Z mało wytrwałej z niewielkimi aspiracjami 18-latki zamierzam przeistoczyć się w zdecydowaną i konkretną 19 – latkę.
Zaczynam całkiem nowy etap w moim życiu. Jestem mądrzejsza od wczorajszej 18 –letniej wersji siebie.

Czas rozpocząć całkiem nowe działania. W końcu mogę się pochwalić nie tylko kolejnym rokiem doświadczenia, ale także tym, że zdałam maturę. Teraz trzeba poszukać studiów, które dałaby mi choć w jakimś stopniu szczęście i satysfakcję :) Liczę, że znajdę taki kierunek dzięki któremu miałabym choć odrobinę poczucia spełnienia.

Tak naprawdę mój wiek to jedynie liczba. Jednak ta liczba odpowiada pewnej zdobytej wiedzy. Całe życie się uczymy, ale wiem, że ja w ostatnim roku życia zatraciłam to co miałam jako dziecko – upór i ambicję. Teraz chcę wrócić do nich ponownie, by one prowadziły mnie do jasnych celów.
Nie będę Wam mówić o moich błędach dnia minionego, ale wiem, co robiłam źle.

Dlatego w moim nowym rozdziale pokażę Wam usilne dążenie do celu z oddaniem, z pełną motywacją nie wahając się podejmować ryzykownych decyzji, a gdy przyjdzie porażka minimalizowanie jej siły rażenia i otrząsanie się po niej z godnością.




Tegoroczne życzenie jest mądrzejsze: 
Życzę sobie abym osiągnęła wszystkie cele na ten rok życia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz