czwartek, 10 lipca 2014

Hope

Piszę z dobrymi wieściami :)
Dostałam się na studia! Będę inżynierem chemii i technologi żywności :D Śmieszne, ja już na studiach. Nie chce mi się wierzyć.

Dziś było świętowanie dlatego duży bilans: 1490 kcal, spalone 515 kcal. Jednak plus taki, że miałam kontrolę co jem i nie przejadłam się, i w końcu po długich 5 dniach poczułam magiczną sytość i nie jadłam już dalej.

Obawiam się nieco jutra, bo jest grill u koleżanki podczas którego mamy również świętować. Zobaczę jak sobie poradzę z bilansem.

Dziś też spotkałam się z przyjaciółką wieczorem i pogadałyśmy tak szczerze. Ulżyło mi. Fajnie było. Chyba taka rozmowa o wszystkim i o niczym była mi potrzebna :)

Jutro mam przed grillem też nieco pracowity dzień – odebrać zdjęcia od fotografa, pojechać do dziadków, umyć babci łazienkę, upiec jej na weekend ciasto. Niby zajęty czas, ale wizyta u dziadków to wizyta pokus, ciągłego nęcenia, zjedz to, zjedz tamto, kupiliśmy to bo to lubisz itd. Mnie łatwo skusić. Ale nie panikuję na zapas. Jeśli zmieszczę się z piwem w 1300 – 1400 kcal będę zadowolona. Mam nadzieję, że się uda. 

EDIT(1:51) : Coś nie dawało mi spać, pomyślałam i o kurwa! nie wliczyłam do bilansu piwa. Ehh.. Wyszło z tym cholernym piwem 1715 kcal, a nie dodałam kilkunastu minut roweru, więc spaliłam jednak 615 kcal.  Dnia raczej nie powinnam jednak zaliczyć, ale daję kredyt zaufania sobie i jeśli jutro nie nawalę to pozostanie 10.07 na zielono.

Życzę Wam miłego weekendu :) 

4 komentarze:

  1. Ooo, gratuluję dostania się na studia! Niestety, czas tak szybko leci.. Bilans jak najbardziej ok, masz co świętować, zresztą tyle spalonych kalorii, tymardziej, że nad wszytskim kontrowałaś.
    Trzymam kciuki, żeby dziadki nie kusili żadnymi zakazanymi rzeczami. + zobacz ile kalorii spalisz jak będziesz myć lazienkę, piec ciasto i wgl!:D Powodzenia.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, od października będziesz studentką ^^ Dosyć dużo spaliłaś także się nie stresuj. Wierzę, że dasz sobie radę i kolejne dni będą lepsze. Może rozplanuj sobie wcześniej posiłki to będzie Ci łatwiej kontrolować liczbę kalorii? Powodzenia, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serduszko <3 Jest okazja to trzeba świętować, jak raz na jakiś czas zdarzy się większy blans to nic się przecież nie stanie. Nie przejmuj się! Pozdrawiam Twoja *Black Melody* ♥

    OdpowiedzUsuń